بیانیه اتحادیه موسسات وتشکلهای قرآنی درخصوص سخنان اخیر رئیس جمهور

به نقل از سایت اخبار  قرآن و متون دینی ، اسلام در جهان :    

به گزارش خبرنگار مهر، اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور در مورد اظهارات اخیر رئیس جمهور بیانیه ای را صادر نمود.

این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ...

با پدیدار شدن طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مبتنی بر تفکر اسلام ناب محمدی (ص)، شاهد آن بودیم که جبهه باطل در کنار تمامی اقدامات خصمانه خود، همواره از جریان نفاق آلود لیبرالیسم به عنوان ابزاری مؤثر برای نابودی یا استحاله این انقلاب بهره برده است. حضرت امام خمینی (ره) به ویژه در سالهای پایانی عمر پر برکت خود، بارها از لیبرالیسم به عنوان یکی از مخاطرات جدی نظام اسلامی یاد می کردند و در سخنان و پیام های خود به تبیین تفاوت های بنیادین اسلام ناب محمدی (ص) با اسلام آمریکایی می پرداختند.

هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری نیز در طی سی سال پس از رحلت امام، به لطف خداوند تبارک و تعالی مانع از آن بوده است که این جریان خبیث که همواره بخش اعظمی از قوای  اجرایی-تقنینی را نیز در اختیار خود داشته، بتواند انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف نماید.

در سال های اخیر و پس از روی کار آمدن دولت به اصطلاح تدبیر و امید، تقابل خط فکری غربگرایانه با تفکر اصیل انقلابی ابعاد بسیار پیچیده تر و نفاق آمیزتری پیدا کرده است. آنچه مایه تاسف بسیار است استفاده تحریف آمیز این جریان از آموزه های اسلامی و سیره معصومین (ع) است. یک روز برای توجیه ذلت پذیری خود در مقابل غرب، صلح امام حسن (ع) را دستاویز قرار می دهند؛ روز دیگر حماسه عاشورا را درس مذاکره قلمداد می کنند؛ یک بار می گویند همه معصومین و حتی امام زمان (عج) را می شود نقد کرد (در حالی که کوچکترین نقد نسبت به خود را برنمی تابند)؛ در برهه ای دیگر وجود مبارک امام رضا علیه السلام را شخصیتی مذاکره کننده تحریف می کنند، بار دیگر برای توجیه رفتارهای نابخردانه یا خائنانه خود در جریان برجام، به تحریف معاهدات پیامبر (ص) دست می زنند و معلوم نیست این حاشیه سازی های زنجیره ای قرار است تا کجا پیش برود!

واقعیت آن است که به دلیل کاهش اعتماد عمومی و به حداقل رسیدن میزان محبوبیت دولت بر طبق نظرسنجی های موثق و نیز مقابله جدی دستگاه قضایی با مفاسد وابستگان به این جریان، روز به روز شاهد گستاخی ها و دوقطبی سازی های پر جنجالی خواهیم بود که از سوی سردمداران آن به کشور تحمیل خواهد شد.

در این میان آنچه بیش از هر چیز موجب تأسف و تأثر است سکوت حوزه های علمیه و علمای عظام در برابر این حرمت شکنی ها است. آیا مقام معظم رهبری باید یک تنه در برابر این حجم از تحریفات بایستد و به روشنگری بپردازد که "آیا تاریخ را اینطور می‌فهمید که امام حسین با دشمنان خدا مذاکره کرد؟!"

آیا وقت آن نرسیده که موضع گیری قاطعانه علما در مقابله با این روند نامبارک، درس عبرتی شود برای کسانی که به خود اجازه می دهند مقدسات اسلامی را بازیچه امیال دنیاطلبانه و بیمقدار خود قرار دهند؟ آیا باید با مماشات خود به آنان فرصت دهیم تا زمینه آشوب های اجتماعی و گل آلود کردن آب برای صید ماهی دلخواه خود را فراهم کنند؟

لذا ما به عنوان بخشی از جامعه قرآنی کشور، در راستای ولایتمداری و سبک زندگی قرآنی و انقلابی، ضمن محکوم کردن این جریان باطل و صدور هشدار به سردمداران این حرکت مغرضانه و منافقانه، اعلام می داریم در تبیین و تفسیر صحیح قرآن کریم و روایات حضرات آل الله علیهم صلوات الله، از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره مانع منفعت طلبی های حزبی و جناحی از ثقلین خواهیم بود.

132
0 0

لینک های مفید

سنگ کف

لوازم یدکی رانا

ریمل چشم

کتاب های ادبیات استرالیا

بانک اطلاعات پزشکان کشور

$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });